יום שבת, 15 במאי 2010

The Dark Side of the blog


שלום ילדים , יתושים, ושאר מבקרי אורח שחלפו על פני המקום הזה במקרה ותהו לעצמם למה יש פה בחורה שמדברת לעצמה רק על נושא אחד ....ובכן, הערב אני מביאה לכם אוסף של וידאו קליפים שנאספו במשך הזמן לפי נושאים, וחולקו בקפידה לפי ז'אנרים ותת ז'אנרים מיוחדים שהומצאו בראש שלי בסיטואציות מוזרות שאני לא מעוניינת לפרט עליהן!
הצל שלי ואני החלטנו פה אחד לפרסם היום מספר קליפים שהמשותף להם הוא תת ז'אנר ייחודי שהומצא לפני מספר שנים בליל שיכרות נחמד ונקרא: "בובות וודו, מחוכי ענק ומה שביניהם".
אני מקווה שתיהנו, וגם אם לא, לא נורא.

הקליפ הראשון נקרא (בתרגום חופשי כמובן) "הוודו של סבסטיאן " ונוצר בידי בחור חביב העונה לשם Joaquin Baldwin ב- 2008. הסרט הקצר הזה היה פרויקט הגמר  בלימודי האנימציה שלו  ב- UCLA הסרט הזה נשלח וזכה בכמה פסטיבלים . (המוזיקה בסרט שייכת ל-  nick fevola )
כאן תוכלו למצוא את תיק העבודות המלא של הבחור המוכשר הזה: www.pixelnitrate.com

והנה הקליפ:


הקליפ השני שייך ללהקה שנקראת gotye . הבמאי שביים את הוידאו המיוחד והנפלא הזה נקרא Brendan cook . אותו ברנדון הקים בשנת 2002 חברה שנקראת picture DRIFT שיוצרת וידאו קליפים, פרסומות, תוכניות טלוויזיה  ושאר ירקות. ברנדון עצמו זכה בפרסים רבים על עבודות בימוי שלו ברחבי העולם.
אני חושבת שזה אחד  מהקליפים הכי מיוחדים שראיתי בעשור האחרון, זה מזכיר קצת את הסגנון של טים ברטון (טוב נו, אולי זו הסיבה...)




הקליפ השלישי הוא תערובת של ביזר מהול באנשים מאוד לא מושכים עם בגדים מוזרים למדי.
במאי הקליפ נקרא tom kuntz , במאי פרסומות וקליפים מצליח שהחל את דרכו המקצועית בערוץ MTV . שם יצר עבורם פרסומות רבות לקידום הערוץ. הוא ידוע בסטים הצבעוניים וההזויים שלו , בדמויות מוזרות ובשלל טכניקות שהופכות כל קליפ שלו לעולם ייחודי ומעניין. את הקליפ הבא הוא ביים יחד עם mike maguive .




הקליפ האחרון שייך ללהקת TOOL המפחידה . את הקליפ ביים גיטריסט הלהקה adam jones
הקליפ נעשה בטכניקת סטופ מושן אנימציה . הקליפ הזה צונזר מערוץ MTV בטענה שהוא מטריד וקיצוני מדי להקרנה בטלוויזיה מבחינת התכנים שמוצגים בו. (יש שטענו שיש קשר בין התעללות בילדים לבין מה שמוצג בקליפ, נו שויין)  אך אם זאת היה מועמד לקבלת פרס "הספיישל אפקט" של פרסי הערוץ ( הייתי אומרת שהערוץ הזה לא ממש סגור על עצמו לפעמים) אני רק אוסיף ואציין שזה אינו הקליפ הראשון של אדם ג'ונס הגיטריסט, הוא בעברו היה אנימטור ואפילו יצר חלק מהאנימציה שמוצגת בסרט פארק היורה.


זהו להפעם, אומנם קצר אך איכותי. המשך יבוא...


תגובה 1:

  1. bloody hell, girl
    זה נקרא אצלך קצר?
    לקחתי חופשה מהמשרד שאין לי בשביל לקרוא את הפוסטון הקצרצר שלך ולצפות (טוב, היה ברור שאצלך בבלוג לא אוכל להמלט מהמלה פות) בכל הדוגמאות שהבאת. דרך אגב, בבלוג שלך בקפה תמשיכי לכתוב גסויות, כן? אז כמו שאומרים אצלנו בתנועה, יישר כח, ותמשיכי לבלבל לנו במוח. אחלה בלוג, יופי של פוסט, וכמו שאמר פעם הנשיא שלנו בקליפ הארוך "טרמינייטור":
    I'll be back

    השבמחק